Monday, April 21, 2008

Assalamualaikum

Jadi ni la blog pertama yg aku buat utk tatapan dan pedoman rakan2 serta hamba2 Allah S.W.T yang lain. Sesungguhnya aku manusia yang keliru dan tidak tahu. Jadi tidak sempurna seperti kalian juga. Moga maafkan segala kesilapan yg pastinya dari aku yg mungkin sengaja atau tidak disengajakan didalam penulisan2 yg bakal aku lakukan nanti. Insya-Allah.

(Dah abis Mukadimah dgn ayat penuh sopan)
Blog ini dibuat khusus untuk:
- Menceritakan kisah2 yg aku lalui yg mebi bleh share ngn hangpa (korang ;p)
- Mengkritik apa sahaja. cth, kengkawan, muzik, politik, ketua kampung, nelayan dan sebagainya
- Membincangkan apa sahaja idea baik bernas (bukan jenama beras) atau merapu
- Menyediakan info2 yg terkini tentang apa saja
- Memberikan pendapat peribadi aku tentang apa shj. cth ekonomi, agama, angkasa lepas, serangga, serbuk kari, abg Din dan lain2.
- Bertukar-tukar pendapat dengan semua org yang boleh memahami bahasa yang aku taip ni. (mebi nnt aku update wat bhs penjajah plak so bleh bincang2 ngn org 1 dunia).
- Aku pun xto dh utk apa. Dok pusing2 benda yg sama ja. hehehe ;p

1 comment:

Izwan Rahman said...

bleh la tahan.. hahahaha..